قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس
خانه / خارجی / چگونه تغییر رانندگان منظر لندن

چگونه تغییر رانندگان منظر لندن

[ad_1]

article-image

در سرد, شب برفی در ژانویه سال کاپیتان G. C. آرمسترانگ کابین نمی توانستم.  

کابین در حال اسب تک، دو چرخ درشکه کرایه کالسکه با کشور کوچک است که به سختی کرایه محافظت از عناصر و صندلی در عقب بالا است که راننده در تمام نمی شد. چون غیر قانونی به کابین بدون مراقبت رها شد، رانندگان به “به عنوان توضیح می دهد که وبلاگ Cabbie درخشان در کادر در همه نوع آب و هوا وحشتناک نشستن” و یا پرداخت کسی که برای سازمان دیده بان کابین خود را در حالی که آنها را nipped به میخانه برای برخی از گرما، غذا، و نوشیدنی احتمالا انتظار می رود.

در این شب برفی خاص آرمسترانگ کاپیتان – baronet که همچنین سردبیر گلوب – می خواستم تاکسی او را از خانه خود را به دفاتر خود را در خیابان فلیت. پس او بنده اش دور ایستاده کابین به او یک واکشی ارسال. اما اگر کابین وجود دارد، هیچ cabdrivers وجود دارد; کسانی که بنده در بر داشت، در میخانه، از طوفان دمیدن خارج از توان شد. و آنها، به مردی بیش از حد مست رانندگی. هنگامی که بنده به خانه بازگشت بدون کابین، بازگوی خبر – را به او کردم و کاپیتان آرمسترانگ فکر کردم. چرا هیچ مکان که در آن cabdriver بدون نیاز به پرداخت برای پاینت – احتمالا بیش از حد بسیاری از پیمانه نیم لیتری – و کسی به تماشای او کابین خشک و گرم می تواند بود؟

article-image

در ماه آرمسترانگ teamed با گروه همفکر worthies خیریه از جمله ارل ۷ Shaftsbury و شروع به Cabmen پناهگاه صندوق. ایده خود برای ساخت پناهگاه کوچک در غرفه کابین موجود که در آن cabdrivers می تواند استراحت از عناصر و گرفتن چیزی برای خوردن یا نوشیدنی گرم (و غیر الکلی). پناهگاه پیشنهادی در مقاله ای که در نسخه ۲۰ فوریه سال ۱۸۷۵ ، نشان دهنده لندن اخبار ، ظاهر خواهد شد بیش از ۱۷ پا ترک طولانی با شش پا گسترده و ۱۰ و نیم متر ارتفاع، فقط به اندازه کافی داخل اتاق برای مردان (نازک) ۱۰-۱۳٫ نرده روی سقف کابین hansom اسب افسار وجود دارد، و پناهگاه های پخت و پز و آب را داشته باشد. پایان سال، پناهگاه ۲۱ – همه نقاشی همان سایه براق شکارچی سبز با سیاه و سفید بام ها و سبك – ساخته شد و لغو احکام صادره ی انجام کسب و کار سریع در چای و قهوه و سوسیس و نان و کره.

حتی اگر جزئیات داستان آرمسترانگ کاملا دقیق نیست, می گوید جیمی جنکینز cabdriver برای چهل و دو سال و مدیر فعلی صندوق Cabmen پناهگاه، مغز حقیقت است. Cabmen اغلب به بارها به خارج شدن از آب و هوا مجبور شدند و آنها گاهی نوشیدن بیش از حد. قادر به فرم گروه worthies برای مقابله با این مشکل در یک راه بسیار ویکتوریا بود. و البته این تنها نفع cabman کبیر بدن خود buffeted توسط باد یخی و رانندگی blisteringly سرد و برف و باران، که پناهگاه ساخته شد که داستان را نشان می دهد، نبود.

“شما رو به یاد داشته باشید، این با اشرافیت آغاز شد و آن را به نفع خود را به کابین است. واقعا بسیار منطقی است, بود آن را به نفع خود واقعا – آنها می تواند خانه سریعتر، “جنکینز در تلفن برای تلفن های موبایل کمی قبل از هالیوود مایکل کین خواهم که توضیح داده شده. “این است آنچه در آن همه مورد است: مفید برای اشرافیت بود زیرا آنها می تواند خانه سریعتر و بیشتر دسترسی به تاکسی داشتند.”

article-image

داستان لندن – غنی، فقیر و آن مشتاق –، در بخش حمل و نقل خود گفته شود می تواند. Hackney مربیان برای استخدام شده اند بخشی از خیابان شهری از زمان الیزابت من وقتی aristos ثروتمند می اجاره واگن خود را به کمتر ثروتمند aristos; رتبه اول تاکسی با توجه به انجمن تاکسی لندن پرنعمت خارج از Maypole در رشته در ۱۶۷۴ با liveried coachmen و نرخ استاندارد تاسیس شد. سقوط استانداردهای hackneys’ به عنوان تعداد آنها افزایش; توسط ۱۷۶۰s، دست کم ۱۰۰۰ “جهنم hackney ديگر” clattering پایین خیابان ۲۰۹، لندن وجود دارد. توسط ۱۸۳۰s, کلمه “کابین” وارد واژگان Londoner را با معرفی دو چرخ فرانسه سبک “کابریولت” و کابریولت – كه مقر آن در معرض در بالا – سبک است که از طریق پایان قرن تسلط خواهد بود.

cabmen بود که مقدار اولیه و توسط ۱۸۷۰s بسیاری از مردم آن را می دانستند. چند شهر از جمله بیرمنگام در حال حاضر پناهگاه مشابه نفع cabmen خود را معرفی کرده و در سال ۱۸۷۳، برنامه های جهان، ساخت “اتاق cabmen را” در جدید کینگستون ايستگاه راه آهن، فقط در خارج از لندن در ساری بودند. اگر philanthropically به فکر شهروندان تلاش برای ساخت اتاق جمع آوری پول به اندازه کافی، مقاله از نوامبر ۱۵، ۱۸۷۳ گزارش سوری ستاره دنباله دار ، می تواند آنها را به “اتاق” به اندازه کافی بزرگ به اسب نیز پناه.

ایده برای ساخت پناهگاه مشابه در لندن اولین بار در هفته از نامه لویدز در اوایل دسامبر سال ۱۸۷۴ ظاهر شد (که ممکن است تضعیف صحت داستان کاپیتان آرمسترانگ); این مقاله شرح داده شده چگونه cabdriver تلاش برای نگه داشتن گرم در زمستان مرطوب لندن مجبور به انتخاب بین انتظار “از درب با انگشتان دست آبی خود را به لب او یا دستش flapping برابر سینه خود را شنلن، یا دیگری او باید به خانه عمومی و پرداخت برای امتیاز خود را گرم توسط ‘چیزی برای نوشیدن’ خرید که او را نمی خواهم.” ماده در پایان ماه بر اساس ۳۱ دسامبر در لندن شب استاندارد ، خیریه شکل گرفته و در حال حاضر جذاب عمومی برای کمک های مالی بود. 

article-image

هزینه در £۷۵ در هر پناهگاه با توجه به داشتن استاندارد شب ، از جمله امکانات گاز و آب؛ قرار داده شد منابع دیگر می گویند هزینه ساختمان تا حد ۲۰۰ پوند بود. در حالی که کمک مالی پرداخت برای مبلغ سرمایه گذاری اولیه، پناهگاه به خودکفایی در عرض چند ماه باز انتظار می رود – cabmen کوچک “اشتراک” از بیش از ۶ پنس هفته را محل کارکنان و کار پرداخت هزینه خواهد بود. برای مقابله با مشکل که تماشا کابین دو کابین در جایگاه می ماند “زنده”، درایور خود را آماده برای گرفتن کرایه و نگه داشتن چشم در کابین درایور که نیش یا cuppa را دارا بودند. (این، ویژه، هنوز مورد امروز است.)

این که در لندن ویکتوریایی پناهگاه نیز خدمت یک هدف اجتماعی و اخلاقی برای بالا بردن وضعیت cabdriver در جامعه. همه آنها حفظ همان استانداردهای سختگیرانه رفتار: Cabmen از قمار یا بازی کارت ممنوع بودند و در پناهگاه های برخی از آنها خواسته شد به بحث در مورد سیاست. هدف صریح پناهگاه بود نه تنها به حفظ cabbies لندن از عناصر است، اما همچنین به نگه داشتن آنها را از میخانه ها، پس از نوشیدن الکل مناسب از سوال است.

دسامبر ۱۹۰۳ وجود شد پناهگاه ۴۵ cabmen پراکنده در سراسر لندن بزرگ برخی از cabmen 4000 خدمت هر روز با توجه به این صندوق ۲۸ گزارش سالانه در لندن روزانه اخبار به گزارش. هر چند پروژه به وضوح کار می کرد ، آن بود بسیار جاودان طرح صندوق سازندگان امیدوار بود; به عنوان وبلاگ Cabbie اشاره، برای یک چیز، پناهگاه پول در طول ماه های تابستان هنگامی که آب و هوا وحشتناک بود از دست داد. حتی در آن صندوق واگذار کردن، “این موضوع تاسف است که کار را باید زیر معایب درآمد کافی انجام است.” تعداد پناهگاه های cabmen را همچنان رو به افزایش است، اما اگر چه معلوم نیست چند آنجا بود در اوج محبوبیت خود را; در حالی که جنکینز تعداد در ۱۱۴ قرار داده برخی از چهره های ۶۱ دیگران ۶۵, ادعا می کنند. 

article-image

اما در آن سال ۱۹۰۳، خیابان های شلوغ لندن تغییر در راه است که در نهایت پناهگاه نوبل: می خواهم: اولین گاز خطرناک،، واردات فرانسه شروع به تکاپو جاده ها. بعد دیدم ۱۵ سال motorcar تاکسی تجارت در رشد متناسب و شروع می شود (نام “تاکسی” از “مسافت سنج” آمد، دستگاه اندازه گیری فاصله سفر خودرو). پس از فاجعه، محروم سال جنگ جهانی اول motorcar تحت سلطه تجارت کابین و نیاز به پناهگاه cabmen است لزوما يافت; گذشته اسب در خیابان های لندن در سال ۱۹۴۷ از سرویس گرفته شده است.

“در واقع، اسب تنها می تواند تا کنون قبل از بقیه… است که چرا وجود دارد بسیاری از پناهگاه” جنکینز را توضیح داد. “راننده در گرفتن کرایه، به عنوان مثال، از سنت جیمز [central London] تا Highgate [north London] است که اگر شش یا هفت مایل سفر برای اسب کالسکه کشیدن. راننده او می تواند به Highgate احتمالا خواهد بود وجود دارد وجود دارد، استراحت خود اسب و نوشیدنی خود می دانیم.” اما بعد از خطرناک، تصویر را وارد “شما می توانید بسیاری از پناهگاه لازم نیست، شما سریعتر می تواند و شما نیاز به آب اسب.” بسیاری از پناهگاه به ترک کردن افتاد; حمله رعد اسا بمب شبانه حملات بین سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱ برای بقیه بود.

در حال حاضر تنها پناهگاه ۱۳ cabmen چپ ایستاده; ۱۲ از آنها هنوز عملیاتی است. هشت نفر از کسانی که درجه دوم فهرست، معنی که نمی تواند آنها را تخریب یا تغییر بدون کسب اجازه از دولت های محلی، اما همه، گفت: جنکینز برای تحت انگلیسی میراث است که محافظت از سایت های مهم دیگر مانند استون هنج و کلیسای نوتردام مراقبت هستند. در اوایل ۱۹۹۰s, میراث از لندن اعتماد صندوق هفت پناهگاه بروزآوری می کرد.

article-image

جنکینز مسئول صندوق برای هشت سال گذشته بوده است و در زمان تصدی خود را بازسازی و نوسازی هفت پناهگاه نظارت است. برخی از پناهگاه منتقل شده اند کاملا – میدان راسل پناهگاه استفاده می شود پناهگاه لایسستر مربع – و پناهگاه معبد به بعد برای بازسازی و مستقیما نشسته که در آن پیشنهاد پل باغ مخصوص عابران پیاده به ب انتظار می رودالکترونیکی نصب شده, است که نقل مکان کرد.

“یکی از آخرین ما فقط رسید که میدان سنت جورج بازسازی تقریبا کل” گفت که جنکینز. “آنها باید را برای مطابقت با مقررات بهداشتی مواد غذایی و بهداشت مقررات مدرن آورده می شود.” این هم معنای برخی از تغییرات به اندازه داخلی; در پناهگاه های بازسازی تنها اتاق به اندازه کافی برای حدود هشت cabdrivers (اگر چه عمومی غیر رانندگی می توانید سفارش take-out در پنجره پناهگاه هنوز هم تنها به cabdrivers، باز است) وجود دارد.

گفت: هزینه برای بازسازی میدان سنت جورج آمد به حدود ۴۰,۰۰۰ £، جنکینز. اگر چه جنکینز گفت که صندوق پناهگاه های برق، گاز و آب سوبسید درآمد این صندوق می آید تا حد زیادی از درآمد توسط نگهبانان پناهگاه به این صندوق پرداخت صورتحساب. از شروع جنکینز، دو برابر درآمد و او می گوید آنها دوباره، به £۱۵۰ در هفته در ۲۰۱۷ خواهید بود رفتن. اما نگهبانان پناهگاه است ماندن در پست های خود را: طولانی ترین خدمت پناهگاه حافظ در پناهگاه Pont خیابان برای بیش از ۳۰ سال بوده است.

article-image

درآمد نه تنها منبع درآمد صندوق. در سال های اخیر صندوق افزایش بزرگ از معامله با استودیو یونیورسال که دارای مجوز طراحی برای پناهگاه استفاده از جاذبه های جهانی Wizarding هری پاتر آن دیدم. که در آن پناهگاه بیکن sarnies و کاغذ فنجان قهوه فروش به رانندگان تاکسی در لندن در اورلاندو، راحت Hedwigs پر و سوغات پلاستیکی butterbeer به گردشگران هری پاتر دیوانه می فروشند.

برای تاکسی سیاه لندن ممکن است به نظر می رسد دلگیر با ظهور Uber کرایه ماشین ارزان است در حالی که آینده شهردار لندن اخیرا پشتیبانی به کابین سیاه آمریکا تنظیم £۶۵ میلیون دلار برای کمک به کابین تبدیل انرژی کارآمد و وادار کردن تمام کابین به کارت اعتباری قبول متعهد شده است. اما حتی اگر هر کابین سیاه نیست, به رها کردن لینک زندگی به نیروهای، خیابانهای شهر لندن گفت جنکینز، است: “چرا می خواهید به دور خود میراث که چرا شما مایل به رها کردن چیزی است که به شما منتقل شده است? مطمئنا بهتر حفظ چیزی شبیه به آن است.”

[ad_2]

درباره ی admin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس