قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس
خانه / خارجی / طولانی غیر معمول تاريخ خیار ترشی

طولانی غیر معمول تاريخ خیار ترشی

[ad_1]

article-image

نسخه این پست در اصل در Tedium ، خبرنامه دو بار در هفته است که شکار برای پایان دم بلند ظاهر شد.

از خیلی چیزها که ما از دست رفته در سال ۲۰۱۶، یکی از زیان های غمگین یکی کاملا فرهنگی شده اند ممکن است.

در پایان سال ۲۰۱۶ دلی کارنگی در خلال یاد شهر نیویورک، خدمت آخرین به روز رسانی آن overstuffed، ساندویچ pastrami آسیا.

(است که با وجود پیشنهاد در جدول، به سرعت صدا از restaurateur نیویورک خرید کردن صاحبان ۱۰ میلیون دلار است.)

دلی یهودی زنده ماندن — Katz در است هنوز با ما، برای یک چیز–اما هنوز هم bummer.

ساخته که همه ما منعکس کننده در بخش کوچکی از یک وعده غذایی دلی کارنگی: ترشی، آن قطعه شور-y خیار که کنتراست به بسیاری از وعده غذایی با طعم و مزه تیز و به یاد ماندنی بحران ارائه می دهد.

از هویت دلی کارنگی که شما در واقع می توانید خرید شمع معطر ترشی از فروشگاه آنلاین خود را هنوز عملیاتی کافی بود.

اما همه اشیاء که ما ترشی، ترشی خیار ساده نام مستعار یک کلمه “ترشی،” موسسه وابسته یاد اگر هنوز کنجکاو می رود. اما چه مدت ترشی با ما بوده است

تاریخ خود آن تبدیل کردن، ممکن است به عنوان غیر معمول به عنوان واقعیت هنگامی که شما سفارش برگر که در diners در همه جا، کنار آن تقریبا همه زمان، نباتی ارزان، شور، آن مضمون فلسفه وجودى ، گذشته از سفارشی ظاهرا ناشناخته هست. 


خیار گزارش تجربه شیب اول خود را در آب نمک در سال ۲۰۳۰ قبل از میلاد با توجه به پی بی اس تاریخ آشپزخانه . هر چند نام روند آمد از کلمات یا هلند یا آلمان برای “نمک” یا “شور” آنها بر این باورند از هند آمده اند

این روزها ما خوردن ترشی چون ما آنها را دوست اما در روز قبل از تبرید شويي راه ضروری برای حفظ مواد غذایی برای ذخیره سازی است. فرایند ارتباط تنگاتنگی با غذا یهودی دلیل غذاهای شور توسط یهودیان اروپای شرقی استفاده می شود برای دریافت مواد غذایی ومزه در طول ماه های زمستان سرد است. (آنها مطمئن نان و سیب زمینی ضرب و شتم.)

این روزها، ترشی کمتر ضروری و بیشتر رمان تبدیل شده اند.

article-image

دلایل وجود دارد، البته زیادی دارند. برای یک چیز، ترشی یکی از غذاهای ترین نور کالری است که شما می توانید خرید در فروشگاه هستند. نیزه تک ترشی شوید فقط چهار کالری است — چیزی بیشتر به دلیل این واقعیت است که خیار به طور کلی فوق العاده کم کالری در نظر گرفته شود. شور هر کالری را اضافه نمی کند اما آن مقدار زیادی سدیم که باعث می شود کمی از شستشو به عنوان منبع تغذيه سالم را اضافه کنید. (از سوی دیگر برخی از مربیان ورزشی ترشی آب به عنوان یک راه برای جلوگیری از گرفتگی، پس از آن که رفتن آن قسم می خورم.)

بزرگترین مانع برای بهره گیری از انواع ترشی ممکن است مهر و موم خلاء در کوزه. که مهر و موم ایجاد مقدار زیادی از فشار که به معنی شما را مجبور به کار به پیچ و تاب فوق العاده سخت. اما می توانید با رسیدگی می شود. این فیلم کمک می کند تا به علم در پشت این مشکل را توضیح می دهد در حالی که این کلیپ ارائه یک نمای کلی از تکنیک های مختلف باز کردن شیشه وجود دارد.

اگر شما نمی خواهید به مقابله با شیشه، شما همیشه با یک سرنگ پلاستیکی به اندازه کافی عجیب خود را می توانید. بیش از در Instructables، آزمایشگاه اسباب بازی اوکلند جایگزین اسید شویی استراتژی فقط ۳۰ ثانیه طول می کشد که توضیح می دهد — و علم کمی.

و شما لزوما با ترشی شوید یا گیر نیست. برای نسل، عطر و طعم محبوب ترین جایگزین “نان و کره” ترشی تنوع طعم شیرین و ترش، به جای مانند نان و کره شده است. طعم نام آن اساسا کردم چون انواع popularizer، کورا و دامن زدن به عمر خود ترشی دور به بقال محلی در ازای نان و کره داد.

اما قدمی از سنت فقط محدود به عطر و طعم، اما در شکل نیست. Gherkins کوچک به عنوان مثال، از بخش های مختلف از خانواده سنتی خیار که رشد می کند بسیار undersized آمده است. یک نوع بیشتر مبهم-اما-جالب ترش gherkin مکزیکی، که به نظر می رسد مانند هندوانه کوچک است. کشاورز مدرن آن خواستار “شایان ستایش، خوشمزه و آسان برای رشد.”

در حالی که ترشی فن بزرگ حفظ پایه همه فن است. برایان هغœکغœ، نویسنده برای صدای Philly ، اخیرا در ترشی خشن ضد زخم زبان به دلیل نا امیدی محض که آنها به طور پیش فرض با بسیاری از ساندویچ شامل حال رفت.

article-image

“برخی از شما دوست انواع ترشی. من که دریافت می کنم. اما شما نه مردم شرافتمند حداقل نیست اگر شما فکر می کنم آن را OK برای رستوران به ترشی بر ما شکم که به نوبه خود در نگاه صرف یا — worstly — بوی کسانی که مزاحمان پیچ و تابدار، اسیدی “هغœکغœ نوشت: در پست های وبلاگ خود را ماه گذشته.

وقتی از او پرسیدند اگر دید مثبت هر مورد ترشی، او به سادگی، “نوچ.” پاسخ داد: برخی از افراد عاشق ترشی، دیگران به اونا نفرت. (من بصورتی پایدار و محکم در اردوگاه “عشق” قرار می گیرند.)


نکته جالب در مورد ترشی است که, دهه, آن تا حد زیادی به عنوان یک پدیده منطقه ای در ایالات متحده تحت درمان قرار گرفت — متعلق به خانواده چیزی است که واقعا در تبلیغات encumbered بود. بر خلاف حلقه پنیر آنها بلافاصله ملی رفتن نیست.

که سمت چپ باز برای نام تجاری بزرگ مانند هاینز به بازار خود و دوره آنها کجا بوده که نسبتا غالب وجود دارد. اما در اوایل ۱۹۷۰s ساخته شده Vlasic است که آغاز شده به عنوان یک شرکت متعلق به خانواده، بازی بزرگ–بازی است که دوباره تعریف صنعت و ترشی مهم بخشی از هر شربت خانه ساخته شده به عنوان غلات یا جوش شیرین. قبل از شرکت مستقر در میشیگان همراه آمد، شور در بسیاری از موارد محصول به شدت منطقه ای در بسیاری همانند شیر فروخته بودند.

اما با این شرکت کارخانه های در حال رشد همراه با آن ثروت آن قادر به ترشی لهستانی به سبک خود را ملی در بخشی از طریق استراتژی های خوبی در نظر گرفته ساخت — به عنوان مثال، ترشی که بیش از حد بزرگ برای استفاده تمام شیشه های سنتی می کنید مورد استفاده مجدد قرار در زمینههای دیگر مانند رغبت یا به عنوان نیزه شوید.

article-image

“شما مخلوطی از خیار را اگر محصول یک کشاورز را خرید. شما باید استفاده از آن همه. آن مانند گوشت کسب و کار، که در آن همه از خوک جز squeal آنها استفاده می کنید، “توضیح داده شده Vlasic باب سر دیرین Vlasic و پسر موسس شرکت جوزف Vlasic در سال ۱۹۷۳ مقاله مطبوعات آزاد دیترویت توضیح داده شده.

A بزرگ از عناصر Vlasic در رشد شد تصمیم خود را برای تبلیغ — کمی تغییر از بسیاری از رقبای خود، بزرگترین که هاینز, به طور موثر کسب و کار ترشی خود به عنوان خوانده به کسب و کار اصلی ادويه درمان. با توجه به تحليل بودجه جهان Vlasic و هاینز هر حدود ۱۰ درصد از بازار ملی ترشی در ۱۹۷۰ برگزار شد. در این زمان، Vlasic معرفی آن طلسم محبوب لک لک های متحرک.

چرا لک لک? اعتبار قدیمی همسران ‘ داستان. این شرکت تصمیم به بازی کردن این ایده که زنان باردار طلب ترشيجات و ایجاد یک چیز با چشمک و نود — چیزی برجسته توسط این بازرگانی.

سرانجام، به دست آورد شرکت شعار، “طلب زنان باردار ترشی.”

هوشمندانه بازاریابی این شرکت کمک کرد آن ضربه گذشته هاینز — رشد در حالی که ماند ادويه ساز در ۱۰ درصد از بازار در سال ۱۹۷۷، Vlasic را سهم بازار ترشی را به یک چهارم.

Vlasic اما تا به حال سهم خود را از نشیب و فراز زندگی از. در سال ۱۹۷۸ توسط قیمت انواع ترشی، درآورد آن خود را به سوپ کمپبل در یکی از سوپ ساز سران فروش خرید. دو دهه بعد, کمپبل آن تاب خورده و در سال ۲۰۰۱، شرکت واصل شد.

در ابتدا، آن نگاه مانند هاینز که جای پا آن را برابر Vlasic در راهرو ترشی از دست داده بود، که از بین بردن، اما خریدار جدید در زمان و قادر به استفاده از این شرکت به عنوان محور جدید امپراتوری مواد غذایی، غذاهای اوج. اوج خود بود توسط Hillshire علامت های تجاری در سال ۲۰۱۴ به دست آورد.

لک لک هنوز در اطراف است، اما شاید نه به عنوان برجسته آن را به عنوان یک بار بود. (این تنها حدود ۲۶ پیروان توییتر بیشتر از من انجام دهد.)

اما برای مدت کوتاه در ۱۹۷۰s تبدیل Vlasic ترشی به محصول buzzworthy توسط بازاریابی جهنم از آنها.

article-image

“بسیاری از رقبای ما تولید شد گرا، نسل از سازندگان خوب ترشی و افتخار از آن،” باب Vlasic گفته فوربس در سال ۱۹۹۷٫ “ما در دقیقا مخالف به عنوان بازاریابان که چیزی برای فروش تولید آمد.”

رکود صنعت است که Vlasic به بیش از راهرو ترشی در دهه هفتاد را واقعا به دور پژمرده نشده است. ترشی خوشمزه اما نوع خسته کننده هستند. بخش ترشی بالغ است. سخت به ران ترشی اکثریت بازار است.

هک، یکی از تکنیک های باب Vlasic مورد استفاده برای متقاعد کردن مردم به خوردن ترشی بیشتر کاملا قشنگ بود. در سال Vlasic به عنوان نویسنده کتاب Vlasic باب جوک ترشی ۱۰۱ با عنوان اعتبار بود.

کتاب ویژه تصاویر از کاریکاتوریست معروف دان Orehek. با توجه به اشاره ۱۹۷۵ کتاب در جهان وطنی عنوان ۲۵۰۰۰۰ نسخه در آن سال اول فروخته شده بود. مردم در دهه هفتاد جوک قشنگ ترشی ظاهرا دوست داشت.

(چه قشنگ ما صحبت کردن در مورد؟ خوب، شوخی نمونه اینجا است: “بود که این درجه ترشی دیدم شما با شب گذشته؟ این ترشی بدون که من fife!”) بود

در صورتی که بالا آب مارک برای نوآوری در بازاریابی ترشی، آن را می سازد که رهبران در بازار از جمله هاینز و Claussen، نه واقعا بسیاری به ترشی رو به جلو حرکت در چند دهه گذشته انجام می شود.

کرده است برخی از تلاش در تکامل در بازار ترشی حتی، به عنوان هر گونه جدید شما، در سطح artisanal بگویید. شرکت های مانند بروکلین شور تجربه با مد cukes مثل ترشی آب Off-Centered (که excitingly، Dogfish سر ۶۰ دقیقه IPA به ترشی آن infuses) و با روش های کسب و کار بسیار اخلاقی مانند كارگران پرداخت $۱۶ ساعت.

بالا قیمت ترشی مسخره آسان شده اند اما برخی مانند خبرنگار NPR دیویدسون آدم سریع شرکت های تیزهوشی دفاع بوده است.

“به جای چشم ما نورد در hipsters بروکلین خود آگاهانه همه چیز را در دید شويي، ما به آنها به عنوان راهنما به آینده اقتصاد آمریکا نگاه ممکن است”، دیویدسون نوشتن در ۲۰۱۲ مقاله مجله نیویورک تایمز . “فقط آنها که نگو. آن دل به نام مدل قرن ۲۱ داران می شکند.”

در مورد هاینز، حداقل، آنها به میل به cuke rethink توجه شود ظاهر می شود. سال گذشته کنگلومرا — که تلاش کرده به حرکت فراتر از اتر با طعم های جدید دو — تند سیر و شیرین & Spicy.

A رانندگی عامل این تغییر پیتسبورگ روزنامه پس از ، گزارش رکود بخش است. با وجود ترشی که ۱ میلیارد دلار کسب و کار، بخش رشد نیست.

تا ترشی است که غرق در سنت (و سرکه شور) سوال مطرح است به طور طبیعی: ترشی می شود بزرگترین بخش بازار در فروشگاه مواد غذایی و یا حتی راهرو ادويه لازم است؟ ما می توانید در آغوش خیار کوچک بدون روکش بزرگ کسب و کار?

و زمانی که کسی قراره با ۱۰۱ بیشتر ترشی جوک بیرون آمدن است؟ زیرا که کتاب من را خرید.

A نسخه ای از این پست در اصل در Tedium ، خبرنامه دو بار در هفته است که شکار برای پایان دم بلند ظاهر شد.

article-image
[ad_2]

درباره ی admin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس